0918 222 205 neváhajte a kontaktujte nás 24 /7  
Timmy dámsky a detský svet módy
Košík 0 € Prihlásenie Registrácia

Ako nakupovať

Aké sú spôsoby platby?

Možnosti platby v našom obchode sú:

  • hotovosť pri doručení ( dobierka ) za tovar sa platí pri prebratí kuriérovi.
  • prevodným príkazom
  • osobný odber v prevádzke Timmyoblecko.sk, Železničná 75/1, Hliník nad Hronom

Pri objednávke "tovar skladom" je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní objednávky. Pri platbe prevodným príkazom je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní platby.

 

Koľko zaplatím za poštovné v rámci Slovenska?

Poštovné pri doručení Slovenskou poštou je 2,50 EUR (platba vopred na účet).

Pri doručení Slovenskou poštou na dobierku účtujeme príplatok 1,00 EUR, čiže spolu 3,50 EUR.

Cena je stanovená spolu s balným podľa platného cenníka Slovenskej pošty.

 

Poštovné pri doručení DHL kuriérom je 2,90 EUR (platba vopred na účet).

Pri doručení DHL kuriérom na dobierku účtujeme príplatok 1,00 EUR, čiže spolu 3,90 EUR.

DHL kuriér vám prinesie balík priamo domov aj v sobotu.

Pri objednávke nad 49 EUR je poštovné zdarma !

Tovar doručujeme prostredníctvom Slovenskej pošty alebo Kuriérskou spoločnosťou DHL.

 

Koľko zaplatím za poštovné do Českej republiky?

Poštovné pri doručení DHL kuriérom je 149 CZK (platba vopred na účet).

DHL kuriér vám prinesie balík priamo domov aj v sobotu.

 

Čo ak mi objednaný tovar nevyhovuje ?

V prípade ak po prevzatí zásielky zistíte, že vám je objednaný tovar malý, alebo veľký prípadne nie celkom podľa vašich predstáv nezúfajte, radi vám ho vyneníme prípadne vrátime peniaze.

Podľa zákona má zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru bez udania dôvodu.
Pri výmene alebo vrátení tovaru je potrebné nás vopred kontaktovať telefonicky alebo e-mailom.

Pri výmene alebo vrátení musí byť tovar nepoužitý, nepoškodený, čistý, bez zápachu (cigaretový dym a pod.), v pôvodnom obale s vysačkami, tak , aby bol schopný ďalšieho predaja.

Do balíka vložte fotokópiu faktúry s poznámkou výmena resp. vrátenie tovaru a doplnte o telefónne číslo na ktoré vás môžeme v prípade potreby kontaktovať.
Balík zašlite na adresu:
Timmyoblecko.sk, Železničná 75/1, 966 01 Hliník nad Hronom
Vrátenie peňazí sa nevsťahuje na poštovné.
Vrátený tovar neposielajte na dobierku!

 

Ako mám postupovať pri reklamácii ?

Pre našu spoločnosť je seriózne vybavovanie objednávok a prípadných reklamácií jej zákazníkov najvyššou prioritou. Zákazník má podľa zákona nárok na reklamáciu v lehote do 24 mesiacov odo dňa doručenia tovaru.

V prípade reklamácie nás môžete kontaktovať na info@timmyoblecko.sk

V správe upresnite:

  • názov tovaru
  • číslo objednávky, prípadne faktúry
  • dátum zakúpenia
  • podrobný popis závady

Pri zistení závady je potrebné uplatniť reklamáciu čo najskôr  a poškodený tovar dalej nepoužívať, vyhnete sa tak prípadnému riziku, že vaša reklamácia nebude uznaná. 
Záruka sa nevsťahuje na škodu spôsobenú neodborným použitím, mechanickým poškodením a bežným opotrebením tovaru.

Veríme, že vašu prípadnú reklamáciu vyriešime k vašej úplnej spokojnosti.

 

V prípade dalších otázok nás neváhajte kontaktovať info@timmyoblecko.sk


Zadajte e-mail

Newsletter: Novinky a info o akciách, zľavách na váš e-mail

Rýchle kontakty

info@timmyoblecko.sk

0918 222 205


Číslo účtu: SK49 0900 0000 0004 1183 5416
Pri platbe prevodom zadajte číslo objednávky ako variabilný symbol.

    Sme aj na Facebooku

    facebook